Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

A döntést jól meg kell fontolni

2007.02.18. 16:09 | BeeBoy | 5 komment

Címkék: technika

A minap megfordult a fejembe, hogy a drága Windows XP-t le kéne cserélni, valami jobb, másik operációs rendszerre. OS 10-et szeretnék, de ahhoz venni kéne egy Mac-et, hogy az el is fusson rajta, erre meg egyenlőre nincs keret. Így marad a másik választás a Linux. Ezzel viszont az a baj, hogy kedvenc zeneszerkesztő programjaimat nem tudja kezelni. Ezért arra a döntésre jutottam, hogy 2 op. rendszer lesz a gépemen, mégpedig egy XP amit csak zeneírásra használok majd, és egy Linux disztribúció, amit minden egyéb dologra. Ezen még gondolkodom, hogy hogyan lenne a legjobb, de szerintem ez lesz a jó megoldás. Bárkinek bármi ötlete van, az írja meg nekem!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr5737680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thozoo 2007.02.18. 21:26:02

Nem tudom, hogy mi vezérel egy új oprendszer telepítésére. Ha csak a kipróbálása, akkor szerintem a legjobb megoldás, ha egy Live Linuxot kipróbálsz (CD-ről fut), illetve ha egy másik vincsire telepíted. Nem igazán értem, hogy ha úgyis Windows alatt megy minden, ami Neked fontos, akkor miért akarsz Linuxra váltani? Én próbáltam, de a folyamatos inkompatibilitás, meg persze a hozzá nem értésem visszavezérelt a megszokott világba. Meghagytam a Linuxot azoknak, akik értenek is hozzá. ;-)

BeeBoy · http://footstepsinthezoo.tvn.hu 2007.02.21. 18:39:16

Azért akarok új op rendszert mert unom a windowst. Meg semmire nem való a hibaüzenetjeivel együtt.

thozoo 2007.02.22. 19:18:33

Mégis azt használod. Sőt, jobbat mondok: azt is fogod. Már csak a zeneszerkesztés miatt is. Miért nem írtak Linuxra zeneszerkesztő programot, legalább olyan kaliberűt, mint Windows alá? Mert nem arra való.

BeeBoy · http://footstepsinthezoo.tvn.hu 2007.02.22. 20:47:11

Sajnos azt, mivel az OS X nem futna el az én intelemen. De nemsokára veszek egy Mac-et bibibee. Utánna kánaán. Azon már elfut a rezsó is, meg az ableton is. Ráadásul mindkettő jobban támogatja az OS x-et.

thozoo 2007.02.28. 10:52:39

Hajrá! Drukkolok neked. A fejleményekről majd számolj be.
süti beállítások módosítása