Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

Ilyet még nem csináltam

2007.03.29. 19:36 | BeeBoy | Szólj hozzá!

Címkék: zene én album

Ma azon felidegesítve magam, hogy beleszólnak mindenbe amit csinálok, leültem zenélgetni. Már régóta porosodott egy dallam a winchester legeldugottabb zugába. Most úgy éreztem, hogy elő kell vennem, és csinálni belőle valamit. Azt nem mondom, hogy kész van, de alakulóban. És mi az ami különleges lesz ebben a dalban? Az, hogy ehhez szöveget is írtam. Amit majd szépen feléneklek és effektezem, hogy passzoljon a többi alkotó részhez. Íme egy kis ízelítő a szövegből:

Angol verzió (ami a dalban lesz):

"When I get my life, one life in the space.
When I hear my thought, living in my waves.
And I know, that my life, my future undulate,
But I hear I am waves in the outer space
."

Fordítás (hogy értsd, hogy mire gondoltam):

"Amikor az életem kapom, egy életet a téren.
Mikor hallom a gondolatom, ahogy a hullámaimban él.
És tudom azt, hogy az életem, a jövőm hullámzik,
De hallom, hogy én az űrben egy hullám vagyok
."

Bárkinek bármilyen szövegötlete van azt szívesen fogadom. Nemsoká teszek fel egy kis részletet a dalból is.

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr3452442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása