Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

Egyszer ilyen, egyszer olyan

2007.06.16. 20:26 | BeeBoy | Szólj hozzá!

Címkék: időjárás napom történetek

Most már nagyon elegem van ebből az időjárásból. Szeretem én a természetet, de azért ez egy kicsit borzasztó. Egyszer majd meg döglik az ember a forróságtól, máskor meg azon izgul, hogy a villám vajon az Ő házába csap-e bele a viharban, vagy épp mikor fogja elönteni a pincét a víz. Ma reggel 4-kor indultam a munkába. Szép idő volt odakinn, olyan kellemes. Egyszer arra lettem figyelmes, hogy kelet felől valami hatalmas kékség kezd úrrá lenni az addig csak gomolyfelhős égbolton. Nem kellett több, minthogy ezt kigondoljam és arrébb menjek egy utcányit. Elkezdett szemetelni az eső.  Addig nem is lett volna baj, míg egyszer csak jobban el nem kezdett esni, inkább szakadni. 3 utca volt hátra. Míg végig hordtam ezt a 3 utcát és hazaértem facsarni lehetett a ruhámból a vizet. Délelőttre elvonult az eső és jött a meleg. És most megint borongósra áll. Jó lenne már ha eldöntené az időjárás, hogy mit is akar. Ha nem sikerül neki akkor forduljon hozzám. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr2699992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása