Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

Én és Én (Gondolatok 3 percben) 2. rész

2007.06.20. 19:57 | BeeBoy | 2 komment

Címkék: én történetek írásaim

Már megint itt vagy? Szeretnél összetörni megint? Mért vágsz a fejemhez olyan dolgokat amiről fogalmad sincs? Persze. Higyjem is el, hogy tudod mit jelentenek. Tegnap szóhoz se hagytál jutni. Állj! Most Én beszélek! Meg se próbálj félbeszakítani, mert megbánod!

Méghogy Én csak a saját világomban élek? Honnan szedted ezt? Talán a piacon vetted? Figyelj csak! Én érettebb vagyok nálad. Nekem több érzés van a birtokomban. Több, mint neked összesen együttvéve kétszer. Ja, igen. Csak hogy tudassam veled, nem fogom felkötni magam. Nem kapod meg ezt az örömöt. Méghogy nem tudom milyen boldognak lenni. Igenis tudom! Nagyon is!

Te mindig csak a másikat tudod baszogatni a hibáiért. Nem én török össze egy lelket azért, hogy egyetlen pillanatig boldog legyek. Te csinálod mindezt, csak nem mered bevallani magadnak! Inkább hazudsz csak, hogy ne kelljen szembesülnöd az igazsággal. Gyáva vagy! Gyáva és alattomos! Kipécézel magadnak egy áldozatot, és minden mondatoddal csipkeded. Nem tudom miért érzed azt, hogy nincs elég helyed e testben.

Mikor beköltöztünk ide igazságosan elosztottuk. Ez azóta semmit sem változott. Hiába húzod a szád! Soha az életben, sőt még azután se fogod megkapni a részem. Nem adom oda azt a lehetőséget, hogy te egyedül irányíts valakit. El se bírnád! Könyörögve jönnél, hogy menjek vissza segíteni.

Te lehetetlen, arogáns, flegma és hazug vagy! Jobb lenne ha egy kicsit visszahúznád magad!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr11102808

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: flores en el columpio 2018.03.11. 00:20:05

Német cárok söre - sörfigyelő

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thozoo 2007.06.20. 20:13:18

Előtört a skizofrén vonal. Jó napod volt.

BeeBoy · http://footstepsinthezoo.tvn.hu 2007.06.20. 20:22:24

Ez nem ma született. Május 16-án íródott. Ma semmi gond nem volt a napommal, csak gondoltam megosztom ezt az irományt is.
süti beállítások módosítása