Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

A legjobb barát

2007.07.18. 17:17 | BeeBoy | Szólj hozzá!

Címkék: én érzések

A követkző postért elnézést kérek mind azon emberektől akik sértőnek találhatják magukra nézve.

Mindenki számára mást jelent az a szó, hogy barát. Van aki azt az embert is barátnak tekinti akivel 1 évben egyszer beszél, s van olyan is aki még azt az embert se tartja barátjának, akivel mindennapi kapcsolatban áll. Nekem sok barátom van, leginkább azok az emberek akikkel sok közös élményem van, akikkel csak néha beszélek, és találkozok azok csak ismerősök. De mindenkinek van legjobb barátja. Igen nekem is. Úgy hívják az én legjobb barátom, hogy Balázs. Én a legjobb barátomért a véremet, a vesémet, vagy bármelyt testrészem szó nélkül odaadnám, ha halálos beteg lenne. Élvezek vele minden pillanatot, amit beszélek vele, mindent amit együtt töltünk. Vele megoszthatok bármit, a legféltettebb titkaimat is elmondhatom neki. Én bízom benne. Bízok, mert fontos a számomra. Olyan sok erőt ad nekem, hogy azt nem lehet elmondani. Minden gondolata, minden szava őszinte és tiszta. Soha nem tudnám megbántani, megsérteni. Nem bírnám elviselni ha akár egy kis dolog miatt is összekapnánk. Én úgy érzem, hogy vele még sosem veszekedtem és nem is akarok.

Nem tudom, hogy kinek milyen a legjobb barátja, de nekem ilyen és BÜSZKE vagyok rá. Nagyon büszke.

Köszönöm

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr78120573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása