Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

Utcazene Fesztivál

2007.07.28. 13:52 | BeeBoy | Szólj hozzá!

Címkék: én fesztivál utcazene

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer, de nem is olyan régen Veszprémben egy Utcazene Fesztivál. Ezen voltam én Szerda-Csütörtökön. Hihetetlenül jó hangulatú fesztivál volt. Minden sarkon zenészek, mindenhol koncertek, az ember azt se tudja merre menjen. Mi se tudtuk. Ide mentünk, oda mentünk és mindenhol jó volt. De nem így kezdődött a dolog, hogy én egy pillantás alatt Veszprémben voltam.

Reggel fel kellett kelni és elmenni dolgozni. A hihetetlenül unalmas meló után hazajöttem és jól megfürdöttem. Előtte azért aludtam egy kicsit. 11 órakor felültem a "kispirosra" és átmentem Kisújszállás nevezetű városba. Át kellett szállnom egy másik vonatra amivel 2 óra hossza alatt aljutottam Kőbánya-Kispestig. Ott leszálltam a vonatról és Balázs barátommal elmentünk inni valamit. Nem szeszt, az később volt. Kiültünk az Orczy kertbe és ott eltöltöttük az időt, míg el nem érkezett az a pillanat amikor el kellett indulnunk a buszállomásra.

Felszálltunk a buszra és elindultunk. Útközben jókat beszélgettünk. Várpalotán felszállt még Szilvi, Balázs ismerőse (mellesleg a legjobb barátnője). Innen már nem volt hosszú az út Veszprémig. Mennyei érzés volt leszállni a buszról e hosszú út után.

Rögtön kerestünk is valami helyet ahol enni lehet, mert nagyon éhesek voltunk. Bevágtunk egy pizzát, meg ittunk sört, üdítőt, kinek mi tetszett.

(Folytatása következik)

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr64127038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása