Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

Utcazene Fesztivál 2

2007.07.29. 10:18 | BeeBoy | Szólj hozzá!

Címkék: én fesztivál utcazene

(ha kiváncsi vagy az elejére is akkor olvasd el az előző postot!)

(Folytatjuk)


Tehát jóllaktunk. Ezek után nyakunkba vettük a várost, vagyis inkább a város vett a nyakába minket. Minden utcában ahol jártunk zenéltek, hol lelkes "amatőrök" az utca kövén, hol színpadon. Tengernyi ember volt. Én ennyit még sosem láttam. Élmény volt az utcán végig menni. Leültünk egy parkba pihenni. Előkerültek az üvegecskék. Boros üveg, Ouzzo, üdítő. Volt itt kérem szépen minden ami szem-szájnak ingere.

E kis pihenés után visszamentünk a nagyszínpadhoz ahol a Pannonia Allstars Ska Orchestra játszott. Én nagyon élveztem a műsort, bár hozzá kell tennem, hogy még sose hallottam egyetlen számukat sem. De annyira fülbemászó zenét játszottak, hogy az ember első hallás után tudja énekelni. Vége lett a műsoruknak és elindultunk a városba csellengeni. Elnéztünk mindenhová ahova csak lehetett.

22:30-kor kezdődött a New York Ska-Jazz Ensemble koncertje amiről sikeresen lemaradtunk. Engem kárpótolt a látvány ezért a kis malőrért. Elmentünk kajálni a "Meki"-be és ott kaptam egy sms-t. A következő állt benne: "OFIK nem hivatalos tájékoztatás: Ön felvételt nyert: SZE - MTK villamosmérnöki ANA." Na akkor volt az a pillanat amikor lefagytam mint Jimmi Op. rendszer órán. Nem hittem el, hogy sikerült a felvételi. Balázs mondogatta, hogy "hidd már el felvettek". A jóízű kajálás után még kiültünk a járdaszegélyre pihentetni magunkat. Utánna elkisértük Szilvit a buszhoz, mert ment haza.

Az érzékeny búcsú után Balázs barátommal még sétáltunk erre-arra. (...) Majd kb. 3:30-kor elindultunk a buszhoz. Ekkor az a lejtő amin lejöttünk hihetetlen meredeknek tűnt. Azt hittem meghalok mire felmegyek rajta.

Megjött a busz. Ezernyi ember akart rá fölszállni, hogy hazajusson. Nekünk sikerült még az elején felugrani, ezért tudtunk ülőhelyet keríteni amiben a 2 órás utat szépen végig aludtuk. Megérkeztünk Budapestre. Felszálltunk a "kombínó"-ra és elkígyóztunk vele a Nyugati Pályaudvarra. Utánna érzékeny búcsút vettünk egymástól Balázzsal, Ő ment dolgozni, én meg vártam még egy kicsit a vonatomra.

Hazaértem. Nagyon jól esett az ebéd, s alapos fürdés után lefeküdtem aludni. Na ez mégjobban esett.

Köszönöm ezt az élményt neked Bazsi. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr96127413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása