Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

SMS-ek a legjobb embertől

2007.08.09. 20:34 | BeeBoy | Szólj hozzá!

Címkék: én sms érzések

Néhány sms-t szeretnék megosztani a nagyvilággal. Ezeket egy olyan embertől kaptam akit nagyon tisztelek, becsülök minden gondolatáért, tettéért. Érte tűzbe tenném a kezem, s akár a vérem adnám.
Íme néhány sms:

2007. 06. 04. 20:04

"Ne feledd én figyelek rád és komoly érték vagy számomra. Csodálatosnak tartalak"

2007. 06. 04. 20:09

"Himer Norbert te egy rendes és kedves fiu vagy, Örülök, hogy  ismerhetlek, köszönöm ezt az élményt."

2007. 07. 04. 10:41


"Annyira, de annyira boldoggá tesz, hogy a barátom vagy. Nagyon büszke vagyok rád és nagyon élvezek minden pillanatot amit veled beszélek, csodálatos és elképesztően értékes ember vagy. Semmi más csak  jót és végtelen sok boldogságot tudok neked kívánni a mai jeles ünnepen a születés napodon. Tudnod kell, hogy én bármikor itt vagyok, bármikor számíthatsz rám és segítek neked. Tetszik ahogyan élsz, tetszenek a gondolataid, az éréseid. Olyan őszinte és tiszta vagy, és egyenes. Teljesen el vagyok ájulva, varázsolva tőled. Olyan sokat, de olyan sokat adsz nekem erőt, kitartást és hitet. Mert lehet benned hinni. Lehet rád építeni és teljes mértékben számítani. Különleges vagy. Mégegyszer boldog születésnapot kívánok neked és hosszú, hosszú szép boldog éveket szeretetben. Remélem sokáig, életünk végéig barátok maradunk. Jól érzem magam veled. Köszönöm."

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr49136340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása