Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

Újra itt

2007.09.29. 09:50 | BeeBoy | Szólj hozzá!

Címkék: én fősuli

Újra itt vagyok. Ma még megírok egy pár postot és majd beteszem auto-megjelenésre. Most pedig folytassuk ott ahol abbahagytam.

Voltam a "Felkészítő Napokon". Itt íratkoztunk be a suliba, a koliba stb. Ugyanúgy mint a gólyatáborba voltak játékos vetélkedők, nagy éneklések, nagy ivások (hozzáteszem én nem ittam sokat csak 2 pohár forralt bort az utolsó előtti napon!). Írtunk JÁI-s indulót is. Aki nem tudná a JÁI = Jedlik Ányos Gépész-, Informatikai és Villamosmérnöki Intézetet jelent.

Íme a csapat induló:

(a Kicsiny falum dallamára)

Felknapokon megszülettem én
Nincs ott kóla, nincs ott almalé
Szakom előtt részeg senior áll
Mindig mondja: igyál! csak igyál!

Hogy mit ittam nagyon jól tudod
Mert megittam húzóra a borod
Mérnök májam mindent megkíván
Ő is súgja: igyál! csak igyál!

Hogy mi lett a vége megtudod
Ha lehánylak egy züllött hajnalon
Amikor a kóteromban nyugovóra térek
Csak ezt hallom: igyál! csak igyál!

Refr.:
Józan JÁI-s én már nem leszek
Minden este üvegbe megyek
Amíg élek mérnök maradok
Korsó sört csak húzóra iszok.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr31180411

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic en la siguiente página web 2018.01.23. 00:12:47

Szociáldemokrata a Sziriza? – Interjúnk Sheri Berman szociáldemokrácia-kutatóval - Kettős Mérce

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása