Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

Képzetek hazafele? Normális vagyok? Hát persze!

2007.02.15. 20:43 | BeeBoy | Szólj hozzá!

Címkék: én sztori

Ma nagyon fáradt voltam a versenyfeladatok megoldása után. Mikor felszálltam a buszra elgondolkodtam egy kicsit. Már a buszon képzeteket alkottam megfáradt fejembe. Az előttem ülő embernek nyikorgott a széke, így magamba beszóltam neki:" Még jó, hogy nem fingadozol, hanem csak nyikorogsz". Az úton hazafele, mindenkinek aki olyat csinált ami nem tetszett, annak magam csendességében megmondtam a véleményem. Közben sivatagokról, ókori börtönökről gondolkoztam. Leszálltam a buszról. Juhééé! Mindjárt otthon vagyok. Hazafele az utcán egy vásári forgatagban hittem magam, hiszen olyan zsivajt csináltak a kutyák egy macska miatt. Komolytalanul nevettem egyet és elkezdtem a kedvenc dalom dúdolgatni (Jean-Michel Jarre - Zoolook), és közben nevettem magamba, hogy mennyire fáradt vagyok. Beérve az utcába egy szexuálisan kiéhezett macska önkielégítést végzett a járdán, ezen jót kacagva hazáig szaladtam, hogy végre ki tudjam engedni a felesleges, szervezetem számára szükségtelen dolgokat.

Ennyi volt a rövid eszmefuttatás. Megyek is aludni.

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr736964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása