Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

A sok evés sok szenvedéssel jár

2007.02.17. 21:23 | BeeBoy | 1 komment

Címkék: én

A mai este is ugyanúgy kezdődött, mint a többi. Leültem jól megszokott helyemre vacsorázni. Megettem egy jó nagy szelet rántotthúst sült krumplival, de ez nem volt elég így szedtem mégegyszer. Továbbra is éhesnek éreztem magam, így nekivágtam egy 3 tojásos tükörtojás szériának. Mivel ez se csillapította az éhségemet, ezért a régi, jól bevált módszert alkalmaztam, mégpedig zsíroskenyér hagymával. A feneketlen gyomrom még mindig üreset mutatott ezért még egy kör zsíroskenyeres partiban benne voltam. Ekkor már úgy látszott, hogy a feketelyuk bezárult. Mint később (azaz most mikor e sorosak írom) ez bebizonyosodott olyannyira, hogy már a rosszullét is megkörnyékezett. Erre a legjobb módszerem egy jó, kiadós fekvés háton vízszintes helyzetben. Attól remélem elmúlik.

Ha nem akkor marad az a bizonyos, hát hogy is mondjam, hogy szép legyen, pukiztatótabletta :D:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr4737507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

uborkajóska 2007.02.18. 21:20:45

Gyermekem.

Bezabász, oszt' nem gyön? Megeszed mustárt, uborkát, megiszod rája tejet. Azonmód megered.
süti beállítások módosítása