Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

Csináljunk bakelitlemez hátlapos órát!

2007.02.28. 18:35 | BeeBoy | 4 komment

Címkék: technika

A hétnek a végén rendet tettem végre a szobámnak nevezett helységben, ami az utóbbi időben inkább már egy lomtalanítás előtt álló régi "ingatlanra" hasonlított. Felfedeztem ott egy kiszuperált faliórát ami még működőképes állapotban volt, illetve egy bakelitlemez (ami nálam féltett kincs!!) hevert ott a földön régen megkarcolódva, lehasználva. Erre az jutott az eszembe, hogy mi lenne ha azt az órát feljavítanánk egy bakelitlemezzel. Fogtam az órát és kiszedtem belőle az "agyát" meg persze a mutatókat. Az "agyat" ráragasztottam a bakelitlemez "hátlapjára" (ez relatív dolog, attól függ honnan nézzük), felhelyeztem a mutatót az odaillő helyre. Már csak egy elem kellett és működőképes órát kaptunk új designnal. Ezután szereljük fel a falra és gyönyörködjünk munkánk gyümölcsében.

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr9041310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thozoo 2007.03.01. 21:18:44

Ez tök jó. Nekem is kell. Van 45 fordulatos kislemezem is. Lehet, hogy majd abból, jól. Ha saját ötlet, minden elismerésem hozzá, tényleg kurvajó vagy a szeren.

BeeBoy · http://footstepsinthezoo.tvn.hu 2007.03.02. 08:28:27

Hajrá. Jó fajta ragasztót használj a ragasztáshoz, mert amúgy megjárhatod egy idő után, mert leválik a lemez az óraműről. Én mondjuk a 33 fordulatos lemezt ajánlanám, annál csak egy kis lyuk van ahol át tudod dugni az óramű pöcökét. A 45-ös nél kitörhet a közepe. De ha jól ragasztod akkor azza is jól mutat majd.

thozoo 2007.03.05. 16:45:10

Kár, hogy fotókkal nem illusztráltad az elkészítést, jobb lett volna. Egyébként is elkélne egyik-másik posthoz itt egy kép, nem lenne ekkora a sivárság. Úgyis jön a tavasz. Én az sxc.hu oldalról szoktam képeket tölteni adott témákhoz, feldobják, kiszínezik az oldalt. Teljesen ingyenes, keress rá egy képre, próbáld ki.

BeeBoy · http://footstepsinthezoo.tvn.hu 2007.03.05. 20:45:47

Sajnos nem tudok - még egyenlőre - itthon képeket készíteni. :( Kösz az oldaltippet majd meglesegetem.
süti beállítások módosítása