Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

Na ez már sok

2007.08.15. 16:32 | BeeBoy | 3 komment

Címkék: én

Ma arról szerettem volna írni, hogy milyen jó éreztem magam hétfőn. De egy sajnálatos baki miatt nem erről fogok, hanem másról. Arról, hogy hogy vetemethet valaki odáig, hogy olyan e-mailt írjon amibe megfenyegeti a másikat. Igen, én ilyet kaptam ma. Nem tudom, hogy ki volt, de ha egy kis önérzet és gerinc van benne akkor kiáll elém és az az ember elé akinek a mail címéről küldte, és azt mondja, hogy: "Bocsánat én tettem. Sajnálom." Minimum ennyit mondd. Én alapvetően békés ember vagyok, de ma sikerült ennek az embernek kihoznia úgy a sordomból, mint még senkinek sosem. Ez felháborító! Dühöngök! Elegem van az ilyen emberekből. Ha már annyira ismer, hogy egy olyan mail címem tudja amit csak néhányan, akkor mért nem állt elém, mért nem keresett meg személyesen, és mért nem a szemembe adta elő a problémáját! Csak úgy van nagy szája, ha leírja személytelenül? Az erősen meglehet, hogy az e-mailben taglalt dolgok visszafelé sülnének el. Nem én bánnám meg, hanem Ő. Elég volt! Én soha senkinek nem írtam ilyen rosszindulatú, bántó mailt. Nekem mért kell ilyet kapnom? Ha én elé tudok állni a másiknak és megmondani a szemébe a problémámat vele kapcsolatban, akkor más is meg tudja tenni. Ha netán olvasná ezt a blogot az az illető aki azt a szép hangvételű mailt írta, akkor jelentkezzen! Szeretnék vele elbeszélgetni erről a dologról nagyon!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr77140759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thozoo 2007.08.15. 18:38:26

Én naponta 20 levélszemetet kapok arra a címemre, amit olyan nagyon sokan nem is ismernek. Bár ebben túlzottan nagy fenyegetés nincs, az a jó bennük, hogy ki lehet őket törölni.

Ha valaki eléd áll, megmondja, hogy utál, aztán jól felképel, azt nem biztos, hogy elfelejted. E-mail esetén viszont egyszerűbb a helyzet: az ilyen leveleket ki kell törölni a francba. Aki küldte, fíreg dolgot művelt, olyan ez, mint SMS-ben szakítani valakivel.

Esetleg meg lehet oldani azt, hogy 300 kilobájtos csatolt fájlokat küldesz az adott címre, 3 hétig folyamatosan. Csak úgy büntiből.

A nem ismert e-mail címekről érkező levelekkel nem kell foglalkozni.

BeeBoy · http://footstepsinthezoo.tvn.hu 2007.08.15. 20:51:14

Csak az volt a baj a levéllel, hogy olyan írta aki lehet, hogy ismer, de én nem ismerem.

Az biztos hogy felképeltem volna rendesen. Nagyon mocskos az aki küldte.

Nem tudok neki küldeni, mert nem a sajátjáról írta, hanem máséról. De küldenék én neki 300 kb-os trójai vírusokat!! :) Kis gonoszságképp.

thozoo 2007.08.17. 10:20:31

"olyan írta aki lehet, hogy ismer".

Vagy olyan írta, aki nem ismer.

Na, mindegy, te tudod, én a levelet nem láttam, így aztán nem is tudok állást foglalni. (Akkor minek írogatok ide, mi? :-))
süti beállítások módosítása