Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kommentek

Köszönet

2007.09.04. 09:24 | BeeBoy | Szólj hozzá!

Évekig vártam, hogy megismerjelek.
Évekig vártam, hogy átöleljelek.
Évekig vártam, hogy megszeresselek,
S évekig vártam, e szép érzéseket.

Rád gondolok, mióta megismertelek.
Még mindig érzem az ölelésedet.
Újra átélem az szép érzéseket,
S újra és újra érzem, hogy szeretlek.

Napok óta csak rád gondolok.
Napok óta csak rád vágyakozom.
Csillogó csillagom vagy énnékem,
S lebegő angyalkát látok én benned.

Óvodásnak érzem minden percemet,
Mert óvodás vagyok, ha veled lehetek.
Kisgyermeki érzésekkel teli gondolatok,
S minden percben csak rólad álmodom.

Köszönöm Istennek, hogy eljöttél hozzám,
S tudom, hogy itt leszel, s számíthatok rád.
Köszönöm neked, hogy mellettem állsz,
Ha gondom, bajom van számíthatok rád.

Köszönöm neked minden érzésem,
Köszönöm neked az örömteli perceket.
Köszönöm, hogy hozzám ily' jó vagy,
S köszönöm, hogy a világomban vagy.


Kunhegyes, 2007. augusztus 15.

A bejegyzés trackback címe:

https://fitz.blog.hu/api/trackback/id/tr11151778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása